Forum na temat Gothic 3
Zdolności bojowe:
* Walka mieczem
* Biegły - Walka mieczem
* Mistrz - Walka mieczem
* Walka dwiema broniami
* Biegły - Walka dwiema broniami
* Mistrz - Walka dwiema broniami (nie podano, to tylko mój domysł)
* Walka wielkimi broniami
* Biegły - Walka wielkimi broniami
* Mistrz - Walka wielkimi broniami
* Strzelanie z kuszy
* Biegły - Strzelanie z kuszy
* Mistrz - Strzelanie z kuszy
* Regeneracja: życie regeneruje się bez odpoczynku
* Dodatkowe obrażenia w walce przeciw orkom (broń bojowa)
* Paladyn: dodatkowe obrażenia przeciw sługom Beliara
* Posługiwanie się tarczą
* Ulepszone posługiwanie się tarczą: mniejsza strata wytrzymałości przy bloku tarczą
Zdolności łowieckie:
* Strzelanie z łuku
* Biegły - Strzelanie z łuku
* Mistrz - Strzelanie z łuku
* Łowca: dodatkowe obrażenia przeciw zwierzynie (np. jeleń)
* Łowca grubej zwierzyny: dodatkowe obrażenia przeciw drapieżnikom (np. lew)
* Skradanie: podkradanie się do zwierząt
* Dodatkowe obrażenia w walce przeciw orkom (od łuku)
* Zdejmowanie futer
* Skórowanie gadów
* Oddzielanie kłów, szponów, rogów itd.
Starożytna wiedza (Magia):
* Czarny Mag (Nekromanta): premia do Przyzywania
* Mag Wody: premia do Przemiany
* Mag Ognia: premia do Dominacji
* Druid: podwojony czas przemiany
* Podwojona ochrona, którą zapewniają szaty
* Dodatkowy Punkt Nauki w przy awansie
* Walka laską
* Biegły - Walka laską
* Biegły - Walka laską
* Odchylanie czarów za pomocą laski
Kowalstwo:
* Górnictwo: podwójne wydobycie
* Wykuwanie zwykłych mieczy
* Wykuwanie mieczy z rudy
* Wykuwanie mieczy z czystej rudy
* Ulepszanie zbroi
Złodziejstwo:
* Cios w plecy: błyskawiczne zabójstwo
* Rzut przeciwnikiem
* Targowanie: zyskujemy więcej pieniędzy od kupców
* Wymówki (blef)
* Kradzież kieszonkowa
* Biegły - Kradzież kieszonkowa
* Mistrz - Kradzież kieszonkowa
* Mistrz Złodziejstwa: można całkowicie okradać NPCów
* Otwieranie zamków
* Biegły - Otwieranie zamków
* Mistrz - Otwieranie zamków
Alchemia:
* Przyrządzanie mikstur leczenia
* Przyrządzanie mikstur many
* Zatruwanie broni
* Tworzenie zatrutych strzał
* Tworzenie ognistych strzał
* Tworzenie wybuchowych strzał
* Tworzenie mikstur stale podwyższających współczynniki
* Tworzenie mikstur przemian
Różne:
* Odporność na słabość
* Odporność na trucizny
* Odporność na gorąco/ogień
* Odporność na zimno
* Wilcza Wytrzymałość: można dłużej biegać sprintem
* Akrobatyka
Offline