Gothic3web

Forum na temat Gothic 3

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Gry

#1 2008-10-12 18:21:54

kolaś

Administrator

Zarejestrowany: 2008-10-12
Posty: 28
Punktów :   

Nauczyciele

Zdolności bojowe:
- Paladyn - nauczy cię jej Rhobar po tym, jak obierzesz drogę Innosa.
- Regeneracja - Rhobar i Kan w zależności od obranej drogi.
- Mistrz dwóch ostrzy - Ugrasal w Ishtar.
- Duży oręż 3 - Hogar z Klanu Wilka (po pojedynku z nim), Ugolf z Klanu Młota (po wykonaniu jego zadania). Oraz jedna z osób w Klanie Ognia.
- Zabójca Orków - Hogar z Klanu Wilka (również po pojedynku) oraz Ugolf (po wykonaniu zadania).
- Obalenie - Shawn w Okarze
- Zatrute ostrze - Esiel z Cape Dun

Zdolności myśliwskie:
- Mistrz łucznictwa - jeden z buntowników w Nemorze i gość o imieniu Falk na wzgórzu nieopodal Silden.
- Łowca Orków - Chris (jest pomiędzy Ardeą i Vengardem).
- Oprawianie zwierząt - Lens obok Cape Dun.

Zdolności magiczne:
- Mroczny Mag - Tizgar w Bakaresh.
- Mag Wody - Saturas w Al Shedim obok Mora Sul.
- Regeneracja many - w świątyni w Bakaresh oraz mag Karypto w Vengardzie i Saturas.
- Szybka nauka - Saturas, mag Sebastian w Reddock i Dargoth w klasztorze Innosa.
- Walka kosturem 3 - Shakyot ( niedaleko Lago w obozie koczowników). Mniej więcej.
- Mag Ognia - zabugowana. Nie da się nauczyć. Mając kostur Maga Ognia nauczymy się tego automatycznie.

Zdolności złodziejskie:
- Arcytrudna kradzież kieszonkowa - Peer na farmie koło Trelis. Oraz prawdopodobnie Lares w Geldern.
- otwieranie arcytrudnych zamków - Lares w Geldern.
- Obalenie - Lares w Geldern.
- Morderstwo - w Ishtar (nie pamiętam imienia).
- Okradanie w czasie snu - Diego po zainstalowanu najnowszych patchy...

Zdolności alchemiczne:
- Wyrób trucizn - alchemik w Ben Erai. Ale i tak nie działa. Bug.
- Zatrute ostrze - alchemik w Ben Erai.
- Wyrób zatrutych strzał - alchemik w Ben Erai. Albo działa albo nie. Nie pamiętam.

Zdolności kowalskie:
- Umiejętność zabugowana. Nie da się jej nauczyć.

Inne zdolności:
- Akrobatyka - Pavel w Silden (po wykonaniu dla niego zadania) oraz zbiegły niewolnik z Cape Dun (TYLKO, JEŚLI POMOŻESZ MU UCIEC).
- Wytrzymałość wilka - Pavel w Silden (po wykonaniu zadania) i druid Torn na północ od Trelis (też po wykonaniu zadania), Bogir (druid z Klanu Wilka).
- Odporność na osłabienie - Renwik w Geldern (po wykonaniu zadania).
- Odporność na trucizny - Peratur w Geldern.
- Odporność na gorąco - ten asasyn, który został wygnany z Bragi (po wykonaniu z nim zadania).
- Odporność na zimno - Nordmarczyk Lars w Silden (trzeba go wykupić z niewoli) oraz Bogir (druid z Klanu Wilka).

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.nhw.pun.pl www.bialyjednorozec.pun.pl www.tvnmajka.pun.pl www.b2st.pun.pl www.kanter-strajk.pun.pl